Levering

Levering

 

Hvornår leveres min bestilling?
Forståeligt nok vil du gerne have din bestilling så hurtigt som muligt. Din artikel sendes omgående ved modtagelse eller bekræftelse af betaling. Du vil modtage en bekræftelse via e-mail, så snart vi har modtaget din betaling og så snart din bestilling er sendt.


Hvordan leveres min bestilling?
Standardforsendelse omfatter (sporbare) pakker via DHL, Fedex eller Post Danmark. Vær opmærksom på vores rater for ekspresforsendelse ved kassen. Vi tilbyder ekspresforsendelse i hele verden


Artikler på restordre?
Artikler, der er angivet som Restordre, kan købes og kan tilføjes til din indkøbsvogn ved at vælge den kvantitet, du ønsker og ved at klikke på knappen "Tilføj til indkøbsvogn". Artiklerne vil blive sendt, så snart vores varehus modtager den nye vareleverance. Når en artikel i restordre vælges, giver vi en forventet forsendelsesdato. Vær opmærksom på at datoer for restordrer er omtrentlige og med forbehold for ændringer. Hvis du har valgt en artikel, der er i restordre, har du mulighed for at bestille den eller vælge en alternativ størrelse eller farve, hvis de er på lager. Betaler du med kreditkort eller PayPal, vil du blive trukket for artikler i restordre på bestillingstidspunktet. For bestillinger med varer på lager og i restordre, artikler forsendes sammen.
Littlerockstore gør alt, hvad vi kan, for at sikre, at vores hundredvis af stilarter, farver og størrelser er på lager og klar til forsendelse Hvis du ønsker at annullere dine artikler i restordre, så send os en e-mail og sørg for at inkludere dit ordrenummer og e-mailadresse.
 
Kan jeg få min bestilling leveret til en anden adresse?
Selvfølgelig kan du få din bestilling leveret til en anden adresse end din faktureringsadresse. Når du bestiller, har du mulighed for at give os både en fakturerings- og en forsendelsesadresse. Dette kan angives per bestilling. Det giver dig frihed til at få din bestilling leveret på din hjemmeadresse og din næste bestilling leveret til en anden adresse. Hos Littlerockstore kan du også få din bestilling sendt internationalt.

Om ønsket kan artiklen også¨leveres til en postboks.  Det er slet ikke noget problem!

Hvad koster forsendelsen?

Vi tilstræber at holde forsendelsesomkostningerne så lave som muligt. For international forsendelse gælder andre rater. Vær opmærksom på vores rater for ekspresforsendelse ved kassen.

Littlerockstore ligger også i andre lande og udvider hurtigt sit netværk af webstores. Hvis du gerne vil have en bestilling sendt til et land, hvor Littlerockstore også er aktive, kan du også afgive din bestilling hos en af vores lokale butikker.  Derved sparer du forsendelse og leveringsomkostninger. Se herunder en liste med Littlerockstore-lokationer i hele verden. Littlerockstore ejer alle internationale webstores.

 

 

Returneringer

Når du shopper i vores online-rockstore, giver vi dig den bedst mulige information om artiklerne og deres egenskaber. Skulle en købt artikel ikke leve op til dine behov, kan du ganske enkelt returnere den.
Ved returneringer håndterer vi følgende betingelser:

 

Prøveperiode
Hos Littlerockstore har du en prøveperiode på 30 dage (det er lovpligtigt med 14 dage) fra det øjeblik, bestillingn er i din besiddelse. Inden for denne prøveperiode, har du mulighed for at gennemgå, vurdere og/eller prøve artiklen - medmindre andet angives. Vi beder dig venligst om at tjekke, at produktet er komplet og ikke er beskadiget ved levering. Hvis det ikke er tilfældet, bedes du kontakte os hurtigst muligt, for at melde skader eller defekter.

Er du ikke tilfreds, kan du returnere artiklen. Det gælder for alle Littlerockstore-artikler inklusiv reklamefremstød eller artikler på udsalg. Du kan returnere en vare i prøveperioden, hvis varen er komplet og - for så vidt muligt - hvis den er i sin oprindelige fabriksemballage, inklusiv originale accessories og labels. Hvis produkterne er slidte eller blevet vasket, hvis du har forsøgt selv at reparere en defekt eller ikke har fulgt instruktionerne, så kan vi naturligvis ikke acceptere din returnering. Sørg for eksempel for, at du prøver sko på et blødt underlag (fx gulvtæppe) og at produkterne ikke bliver beskidte.

Ønsker du at bytte en artikel, for samme artikel i en anden størrelse eller farve? Du kan returnere din bestilling inden for prøveperioden. Og du kan afgive din nye bestilling via den sædvanlige procedure. En bestilling af samme artikel i en anden størrelse eller farve betragtes som en ny bestilling.


Hvilke artikler kan ikke byttes?
Artikler, der tydeligvis er personlige af natur, kan ikke returneres.

Returneringsprocedure

Du kan returnere artikler inden for 30 dage. Husk at udfylde returformularen, som du burde have modtaget med din bestilling. Du kan returnere artikler enten til USA eller det europæiske varehus.
 

Forsendelsesomkostninger for returnering
Sørg venligst for, at returpakken har tilstrækkelig porto. Desværre kan vi ikke behandle forsendelser uden eller med utilstrækkelig porto. Hvis du ønsker at bytte en artikel, dækker vi forsendelsesomkostningerne. Det føler vi, er vores pligt over for vores kunder.

Desværre kan vi af tekniske grunde ikke modregne den nye bestilling mod den returnerede bestilling. Efter modtagelse af din returnerede bestilling, vil en fuld refusion (inklusiv forsendelsesomkostninger) blive indsat på din konto inden for et par dage.
 
Se for yderligere information venligst Vilkår og Betingelser.

Bewaren

Bewaren