Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

I listen herunder findes svar på ofte stillede spørgsmål. Kan du ikke finde dit spørgsmål, så kontakt endelig vores kundeservice. Du kan sende en e-mail til [email protected] eller udfylde kontaktformularen. Vi garanterer svar inden for 24 timer.

Hvordan opretter jeg en konto?
Hvis du endnu ikke er kunde hos Littlerockstore, skal du først tilmelde dig. Det gør du ved at oprette en ny konto. Klik på "Opret Konto" for at oprette din egen personlige konto. Udfyld dine kontaktoplysninger, så aktiveres din konto. Du modtager en bekræftelse af din tilmelding per e-mail.

Hvordan kan jeg indgive en klage?
Littlerockstore tilbyder officielt bandmerchandise til nyfødte og børn til de bedste priser og af højeste kvalitet. Det kan dog stadig forekomme, at du modtager en artikel, der ikke er perfekt eller går i stykker, efter du er begyndt at bruge den. Ved behandling af klager følger vi naturligvis lovgivningen og almene Vilkår og Betingelser. Nedenstående erklærede garantikrav afspejler dine uformindskede rettigheder som kunde i henhold til loven.
Alt tøj og tilbehør fra Littlerockstore leveres med et års garanti.

Hvis du indgiver en formel klage hos os, afgør vi om garantien gælder og vi finder en passende løsning. Men, selv efter garantien er udløbet, kan du stadig indsende legitime klager til os. Hvis det med rimelighed kan forventes, at en artikel stadig bør fungere normalt efter en bestemt periode, ved normal brug og du ikke selv er skyld i denne defekt, da kan du få artiklen repareret eller erstattet. Vi sørger i alle tilfælde for hurtig behandling af klagen.

Veldokumenteret klage
Klagen er berettiget, hvis den ikke er forårsaget af:
• skade som følge af forsæt eller uagtsomhed
• forkert brug eller forsømt vedligeholdelse
• normal slitage
• skader forårsaget af forkert brug eller manglende overholdelse af instruktionerne før brug.

Jeg er flyttet, hvordan kan jeg ændre mine konto-oplysninger?
Du kan ændre din adresse ved at logge ind på din konto via "min konto" med din e-mailadresse og adgangskode. Klik her på konto-information. Klik efterfølgende på "rediger oplysninger" for at redigere dine kontaktoplysninger.

Jeg har en ny e-mailadresse.
Du kan ændre din e-mailadresse ved at logge ind på din konto via "min konto" med din e-mailadresse og adgangskode. Klik her på konto-information. Klik efterfølgende på "rediger oplysninger" for at tilpasse dine kontaktoplysninger.

Hvordan afgiver jeg en bestilling?
Det er meget nemt at bestille på Littlerockstore og hjemmesiden er meget brugervenlig. Log ind på din konto og følg nedenstående trin. Har du endnu ikke en konto? Opret først en via "Opret konto".

Trin 1 Finde de ønskede artikler og placer din artikel/dine artikler i indkøbskurven
Trin 2 Når du er færdig med at shoppe, så bekræft din bestilling
Trin 3 Gå til kassen
Trin 4 Bekræft din personlige information og tilpas om nødvendigt din leveringsadresse
Trin 5 Hvis alle dine oplysninger er korrekte, så klik på "betal"
Trin 6 Vælg fra en af de mange betalingsmetoder, hvordan du gerne vil betale og klik på "bestil."
Trin 7 Alle priser er inklusiv moms
 
Jeg kan ikke afgive min bestilling
Hvis du ikke kan afgive en bestilling via Littlerockstore, kan du kontakte Littlerockstores kundeservice.
Det gør du ved at sende en besked til [email protected] eller udfylde kontaktformularen. Hvis vi ikke kan svare på dit spørgsmål via e-mail, tager vi personlig kontakt til dig.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelse af min bestilling
Når du har afsluttet din bestilling korrekt og indtastet alle dine oplysninger, modtager du en bekræftelse via e-mail fra Littlerockstore inden for få minutter. Skulle du ikke modtage denne e-mail, kan det være fordi din e-mailadresse ikke var angivet korrekt. I det tilfælde kan du sende en besked til [email protected] eller udfylde kontaktformularen. Vi tager kontakt til dig indenfor fire timer - det garanterer vi. Naturligvis kontrollerer vi bestillingn og holder dig informeret herom.
 

Hvordan indløser jeg et (digitalt) gavekort?
Ved bestilling, kan du angive, om du har et gavekort, som du ønsker at betale med ved kassen.


Hvornår sendes min bestilling?
Din bestilling vil blive sendt, så snart så vi har modtaget betaling eller bekræftelse for betaling. Du vil modtage en bekræftelse via e-mail, så snart vi har modtaget betalingen og så snart din bestilling er sendt.
Ønsker du at modtage bestillingn på en senere dato?
Skulle du ønske at modtage bestillingn på en senere dato, hvis du for eksempel bestiller fra en ferieadresse, så kan du angivet det i kommentarfeltet ved din bestilling. Så reserverer vi din bestilling for dig.

Hvordan kan jeg bytte en artikel?
Det er muligt at bytte artikler inden for 30 dage, ved at udfylde returformularen, som følger med pakken. Her kan du angive hvilke artikler, du ønsker at returnere. Efter at have indgivet returformularen, vil du modtage en bekræftelse via e-mail sammen med yderligere information.

Hvorfor skal jeg sætte porto på returforsendelser?
Sørg venligst for, at returpakken har tilstrækkelig porto. Desværre kan vi ikke behandle forsendelser uden eller med utilstrækkelig porto. Hvis du ønsker at bytte en artikel, dækker vi forsendelsesomkostningerne. Vi føler, at det er vores pligt over for vores kunder.

Hvad er fortrydelsesretten?
Fortrydelsesretten betyder, at du har ret til at annullere salgsaftalen uden forklaring, inden for 14 dage efter modtagelse af din bestilling. For at udøve denne ret, skal bestillignen tilbagekaldes i henhold til artikel 6 til 8 i Generelle vilkår og betingelser.
Hos Littlerockstore håndterer vi en returpolitik på 30 dage.